کوچک کردن سینه

یکی از شایع ترین دلایل مراجعه به جراحان زیبایی، کوچک کردن سینه ها می باشد زیرا به طور معمول بزرگ بودن سایز سینه منجربه بروز مشکلاتی برای فرد می شود.

عمل کوچک کردن سینه ها، ماموپلاستی نام دارد.

درد پشت و شانه، ایجاد لک و شیار روی شانه ها، احساس خواب رفتگی دست ها، عفونت و تعریق چین زیر سینه ها، کاهش اعتماد به نفس و تنگی نفس در حین ورزش از مشکلاتی است که در اثر بزرگ بودن سینه ها در فرد ایجاد می شود.

انجام عمل ماموپلاستی و کوچک کردن سینه ها تا حد زیادی در کاهش این درد ها در افراد تاثیر گذار است.

کوچک کردن سینه

چه چيزي باعث كوچك شدن سينه ميشود ؟

تنها عملی که در مدت زمان کوتاه و در یک جلسه، بیشترین تاثیر را بر کوچک کردن سینه ها  می گذارد، عمل ماموپلاستی می باشد.

كوچك كردن سينه بدون جراحي و با روش هایی همچون كوچك كردن سينه با قهوه و كوچك كردن سينه با طب سوزني ، تاثیری بر کوچک کردن سایز سینه ها نداشته و ممکن است در برخی موارد، عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد.

همچنین ممکن است مطالبی در رابطه با سوتين مناسب براي كوچك كردن سينه ، دستگاه كوچك كننده سينه و کرم کوچک کننده سينه ، در سایت های مختلف دیده باشید. باید بگوییم که این مطالب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عملاً تغییری در سایز سینه ها ایجاد نمی کنند.

آيا سينه با ورزش كوچك ميشود؟

انجام ورزش های مربوطه، در این امر بی تاثیر نیست، ولی نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که بیشتر افراد به دنبال گرفتن نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

در صورتی که کوچک کردن سینه با ورزش، به زمان زیادی نیاز دارد که از حوصله افراد خارج می باشد.

لازم به ذکر است که، با انجام ورزش نمی توان تغییر زیادی در سایز سینه ها ایجاد کرد.

عوارض عمل ماموپلاستی

از جمله مشکلاتی که ممکن است در عمل ماموپلاستی ایجاد شوند:

• از دست رفتن حس نوک سینه به صورت دائمی یا موقتی
  • اسکار یا جای زخم بدشکل
  • اشکال در تکمیل شیردهی
  • بدشکل شدن سینه ها با توجه به استاندارد های زیبایی
  • از دست دادن تمام یا قسمتی از پوست هاله و نوک سینه
  • غیر قرینگی سینه ها
  • حتمال عفونت زخم و بافت سینه
  • احتمال نکروز بافت های چربی سینه و ایجاد توده و سفتی ناشی از آن
  • عوارض مربوط به بیهوشی عمومی و غیره.

در برخی از موارد عوارض ایجاد شده در فرد تا آخر عمر باقی خواهد ماند و در برخی دیگر با انجام عمل ماموپلاستی مجدد می توان ایرادات ایجاد شده را اصلاح کرد.

لازم به ذکر است که عوارض ذکر شده بر اثر عدم مهارت و بی تجربگی جراح سینه رخ می دهد.

با انتخاب جراح سینه مجرب، احتمال بروز این عوارض به نزدیک صفر می رسد.

نظرات بسته شده است.